Veckan som gått..

Förlåt för den toroligt dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte orkat skriva!


Måndag

Det hände ingenting speciellt vad jag vet :)
Skolan som vanligt, skulle jag tro.
Jag kommer närmare och närmare Isabel i alla fall!

Tisdag
Skolan som vanligt.
Sen träning! Spärrträning, usch..
Inte speciellt roligt, haha!

Onsdag
Skola, sen träning :)
Onsdagsträningarna är faktiskt rätt så roliga, om man spelar med rätt folk då!
Jag fick spela med Jerry typ alex, tror jag.
Men jag spelade på banan mellan Jockis och Tidik och
Julia, Emma och nån mer. Så det gick bra.

Torsdag
Hände ingenting. Bara skolan.
eller jo! Jag har fått en platttv ;D

Fredag
Hände inget, tror jag!
Sara skulle väl egentligen sovit här, men så blev det väl inte.
Jag fotade lite, sånt är alltid roligt.

Lördag
Jag, mamma och bror åkte till Avesta.
Själv köpte jag två par knästrumpor, svarta och gråa.
Hårspray, hårfärg och läppstift :)
Jag fotade smink + socker också !
Bilder kommer där nere!

Söndag
Vaknar, åker och bowlar. Den första man träffar när man är på väg ner
är Jesper! :) Det var ett bra tag sen, kan man säga!
Sen när man tagit ur klotet letar man på Sandra och Julia.
Man bowlar, gick skapligt. Sen kollar man när DBS spelar.
Det gick skit för dom kan man säga!
Dom ska jag börja spela med, eller byta kllubb kanske man säger :D
Aja, snart ska jag färga håret. kommer ett inlägg sen tror jag ;D



Avtryck♥
Postat av: isabel

och du glömde en viktig sak: att min blogg är helt dum i huvudet D:

aja skapade en ny (fast har inte hunnit fixa med den) så får se om det funkar då ;o



btw funkar din mobil nu? skicka sms isf, D: <3 det är sjukt deprimerande att inte kunna sms:a med dig bara-så-du-vet D:

2009-03-29 @ 19:02:15
URL: http://iiisabel.bloggagratis.se
Postat av: isabel

Du glömde skriva att min blogg är helt puckad och dum i huvudet och att jag kommer slå sönder hela världen snart. D:

- Skaffade en ny blogg (fast har inte hunnit fixa något med den) så ska kolla om det funkar normalt då.



Btw funkar din mobil normalt igen? D: Det är fett deprimerande att inte kunna sms:a med dig bara-så-du-vet-typ D: <3

Sedan är jag inte säker på att min förra kommentar skickades för internet är helt stört så jag skickar en till tww

2009-03-29 @ 19:05:26
URL: http://bblackparade.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0