om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre.

Jag fixade nyss en ny bloggdesign! Vad gillar ni den? :)
Jag tycker i alla fall om den :-D Den blev lite annorlunda!
Bara så ni vet - N:et står inte för nån kille, utan för Nightwish!
Fast det kanske ni kunde gissa.. Inte så svårt kanske !

Men jag och Sandra har bestämmt oss för att byta bowlinglag till Borlänge!
Haha, det kommer nog bli skönt att slippa massa småbarn
som går i Hedemora. Och man får träffa Tillman, lite oftare.
Haha, men jag gillar Sandras kommentar, som jag inte tänker skriva här!
Lite småelak, men rolig!

Och pappa sa idag, jag vet inte om det var på skämt eller om det var seriöst:
Och jag ska på Norsk hårdrocksfestival.
Jag ska följa med om han ska dit, bara så ni vet!
Banden vet ni ju, jag skrev dom i förra inlägget!

Det har snöat typ hela dagen, och jag tänker fråga en tjej om hon
kan fixa så det blir snö här på bloggen!
Sånt har jag velat haft sen låååångt tillbaka.

Jag tänker tillbaka på massa minnen från Åland hela tiden!
Det var seriöst ett av det roligaste 2008!
Haha, och Sandra på msn för några månadet sen:
Du var med Micke och Jesper, och jag med Fredrik, och ibland jesper.. när han orkade med mig!
haha, det var bäst! SLAGSMÅL.COM @ ÅLAND!

Dagens låt

Gammal sommarbild när jag var "emo". Haha!

Avtryck♥
Postat av: sandra

men jag gillar Sandras kommentar, som jag inte tänker skriva här!

Lite småelak, men rolig!



vadå ? :D

2009-03-26 @ 14:52:22
Postat av: sandra

men jag gillar Sandras kommentar, som jag inte tänker skriva här!

Lite småelak, men rolig!



vadå ? :D

2009-03-26 @ 14:52:37

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0