"Mitt favoritdjur är en sten"

Jag måste få gnälla ur mig hur folk är nu för tiden,
och det finns säkert många därute som både känner igen sig - och känner igen vänner.

Jag fokuserar inte på någon speciell.

Föräldrar:
Dom ska alltid hålla på och gnälla på en, vad som än händer.
Vem det än är i familjen så är at alltid det äldsta syskonen som får skiter, vad det än handlar om!
Föräldrar får göra vad dem vill, men när vi vill göra någonting så får man bara ett rakt Nej. Jag är så otroligt trött på sånt! Om man sitter framför TV:n med hela familjen, så kommer det tex.
en bra låt säger man till nån förälder att varra tyst, med den fortsätter prata. men är det tvärtom är det fan nära att man får en smäll!  Barnen måste alltid städa sina rum, men hur ofta ser alla dom andra rummen bra ut?
Typ aldrig! Jag har tex. aldrig sett vårantvättstuga varit helt ren, men mitt rum ska blänka?
Jag vet vad kommentarerna kommer bli: Föräldrar vill bara vårt bästa,
dom vill att vi ska uppfostras riktigt och liknande. Och den här kommer garanterat komma:
Dom älskar dig ändå!
Jag vet! men det märks inte alltid..
Nån som känner igen dig?

Kompisar:

Kompisar finns där när man behöver dem, i alla fall de riktiga, men ändå  också de falska.
Men dom som bara ignorerar en fast dom kallar en "sin bästa vän" då? Var är dom någonstans?
Och dom som hellre sitter framför datan och kollar på film än är med kompisar?
Hur socialt är det på en skala 1 - 10? Och dom frågar sig varför dem inte har kompisar..
Man börjar ju fundera! Jag tänker inte på några speciella här,
men jag vet folk som är precis såhär i alla fall!
Det är klart man vill ha fler kompisar, men varför då inte försöka få fler?
Det händer ofta att tjejer ha fler killkompisar än tjejkompisar, men det är för så otroligt
många tjejer är så himla falska! Dom förstör för sina gammla kompisar, dom ljuger för deras partner
och tillochmed gör sin "bästa" kompis avundjuk, för hon håller på med hennes kille. Vad är det för sorts kompis?



Avtryck♥
Postat av: isabel

D: <3



men i sommar ska vi ha massa kul 8DD

2009-03-17 @ 20:38:52

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0