Can't get out!

jag är jätteglad just nu!
Mina gamla sömnproblem är helt borta, men nya har kommit!
Mina gamla:
Jag somnade runt 2-3 på nätterna, för lite sömn!
Mina nya:
Jag somnar för tidigt, och sover för länge!
Usch säger jag bara! Jag somnar rumt 11 varje kväll..
Jag tycker inte om det, alls!

Jag har färgat håret, rött! Det blev rätt så snyggt, fast det ser förjävligt ut på bild!
Men jag langar in en bild i alla fall!

Lista [egengjord]:
Dagens lektion: Svenskan, helt klart!
Dagens band: Neverstore, än så länge :)
Dagens låt: Sirenia - The path of Decady!
Dagens person: Lina!
Dagens bästa: Jag vet inte riktigt, men Stille tror jag!
Dagens lärare: Marianne, helt klart!
Dagens snygging: Har inte hittat nån än ;-)
Dagens bild: Kommer senare!


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0