Would you mind if I'll hurt you?

Jag älskar låten, så är det bara!

Skolan, som vanligt. Den var väl tråkig. Fast engelskan var ganska rolig!
För jag och Jonte satt och kollade massa  affärer på Oxford Street, tills vi ska till London!
För London kommer äga sönder!
Jag och Sara Lassbo ska bo i massa musikaffärer har vi bestämt.
Det kommer bli roligt. Och på planet dit vill jag sitta brevid henne också.
Så kan vi prata om massa roliga saker. 
Men man vill ju också sitta brevid typ alla andra, men det orkar jag inte.
För vi kommer förmodligen låta asmycket! 
Det skulle inte förvåna mig om vi får skäll för det.
DOM KANSKE KASTAR AV OSS FRÅN PLANET!
Fast det hoppas jag inte, för det kommer bli kallt då.


Sen börjar jag lyssna på Within Temptation mer och mer, och det är jobbigt.
För jag orkar inte knarka sönder dom. Och jag har överfastnat på Our Farwell!
FORTFARANDE! Det suger.

Men för övrigt idag har jag tagit några randombilder.
Och varit nere på bowlingen. Det var trpkit den första timmen.
Och stefan höll på att döda mig. Som vanligt.
Och niklas pratade så man nästan fick ont i huvudet!

Pusssssssssssss :*


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0