Snart är ddddu min !

Snart ska jag hämta min Canon Powershot g9!
Jag är happy just nu, så är det bara!
Jag gillar den! Än så länge i alla fall.

Jag och Sara kanske ska åka och hälsa på i Jonsbo nån dag!
Och hälsa på allt roligt folk! för det var längesen jag träffade dom!
Jag saknar carro, joanna och alla dom där!
Men jag tänker snart träffa dom, vare sig jag får eller inte!

Jag har börjat lyssna jättemycket på Within Temptation!
Det är helt underbart! Jag älskar Sharon's röst!
Den är helt underbar! Den är nästan bäst!
Näst efter Tarjas röst då! För den slår ingen!
Jag lyssnar som en galning på Our Farwell.
Men ingen kollar videon! Okej?
För Sharon säger att Tarja sjunger, men det är inte hon.
Tarja är mycket smalare än henne, bättre röst,
bättre överallt!

Sharon är megalik min tremänning Madeleine.
Så lik så det skrämmer mig.
Men Sharon's röst är näst bäst!


Avtryck♥
Postat av: marie

kan du inte börja på jonsbo då?

2009-01-21 @ 20:01:27

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0