Never enough för what i've give to you?

Jag hör börjat lyssna på Epica igen, men jag gillar det!
Jag gråter inte just nu, men jag brukar gråta till Solitary Ground.
Den är fin!
Jag tror jag har lyssnat på samma låt sju gånger nu. Den är seröst en av dom
bästa låtar som finns, om man inte räknar med alla Nightwish låtar då.
Men Epica ger en huvudvärk också. Jag behöver fler vindruvor!
Det är gott! Tycker jag.

I skolan idag var det väl inget speciellt, förutom att jag och Sara skrattade
så vi fick ont i magen. Det var roligt! Vi dansade också. Det var ju lyckat.

Och jag orkar inte skriva mer.
Det är tråkit, men jag kommer i alla fall uppdatera.
Jag skriver mer ikväll.
Puss :*

vacker som fan <3

Avtryck♥
Postat av: Chucky her/himself

håhåhå, vi hade kul liv 8DD och låg på golvet, cuz vi dog 8D

2009-01-22 @ 17:00:09

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0