Never be afraid again?

Jag har börjat lyssna på Christian Walz. Det funkar. Men alla andra hatar det!
Men jag får väl nöja mig med det. För jag har ju lite speciell musiksmak.
Jag lyssnar på Never be afraid again hela tiden. Och igår lyssnade jag på den
tre timmar i sträck. Och ibland kom det upp nån låt med Tarja eller Epica också.

Nu är jag med Lassbo! Det är skoj. Pappa är galen och bror är dum i huvudet.
Om det nu var nån nyhet.
Jag och Lassbo sitter och lyssnar på Nightwish. Och mobbar Tuomas.
Sånt är roligt! För han ser ut att ha damp. Och det gör den där fula saken som sjunger
i Pharaoh sails to orion också! Han är ful. God jul

Bilden är cp :D </3

Avtryck♥
Postat av: isabella

HEJS BÄKK UND CHUCKY t_t'

2009-01-24 @ 19:03:56
URL: http://pachirisu.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0