L-L-London!

London måndag - tisdag - onsdag - torsdag!
Det var roligt, förutom när man skulle sova.
Det var hårda sängar, och kuddar som var hårdare än man kan tänka sig!
Sen en kväll låg jag och Johan och pratade om Jack the Ripper, det var inte roligt!
För Jack the ripper är ju störd, på nåt konstigt sätt!

Tisdag:
Det började med att sttiga upp typ sju, kanske klockan var.
Sen frukost. den var äcklig! ÄCKLIG var ordet!
Typ rostad macka med sylt på. inte gott alls.
Sen typ hämta pengar och ut och gå långt! Först rätt igenom Hyde Pard,
sen Oxford street, sem Hamleys.. hur långt som helst.
Men tur att lsippa gå hem, det hade tagit ett tag.

Onsdag:
Stiga upp, orkade knappt gå upp ur sängen.
Äta äcklig frukost, som på tisdagen.
Sen hämta pengar och ta tunnelbanan med, Micke, Sara, Karl, Robyn och Cia
till London Dungeon. Det var inte roligt, om man säger så.
Jag skrek inte, för typ första gången. Men jag sparkade till Micke .
Jag är bäst!
Sen shoppa! Men johanna och sara. Det var roligt, för jag hittade massa
Nightwish saker, och då blir man väl happy!

Torsdag:
Åka hem. Jobbigt som fan!
Typ feber och skit.
Huvudvärk som altid förr och Jonte sitter och drar en i håret ett par gånger.
Sen bilresan hem gick väl bra. Man såg rådjur över allt, och vi var näre Ludde's
område och jag fick inte hälsa på han!
Det är elakt!

Puss !

Avtryck♥
Postat av: jane

fin blogg,kolla in min med och kommentera gärna:)))

2009-02-02 @ 20:32:28
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0