Jag leker med syster (((:

Jag har faktiskt börjat vara social, och Jennifer tycker jag är duktig på att stava fjortisar.
Men nu kan jag faktiskt! Men nu kan jag inte stava till nåt annat istället.
Jag är bäst! så är det bara!
och jag håller på att ladda ner illustrator, så jag tänker illustrera fett mycket
ikväll! så det så! om det funkar dåra!

Och jag och Jennifer tycker att Louise ska bli modell. För hon kan typ
vara fett fin på vissa bilder. ni ska få se några sen, bara så ni vet.

Och jennifer tycker min pappa är rolig. hon är galen, för hon tycker han är både
roligt OCH tuff! det är mysko

Kaunotar ja hirviö



     
Klicka på de minsta bilderna så blir de större (:

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0