illustrator & älviskt namn.

Jag har börjat skriva.. en massa nu. det är roligt!
men i alla fall, jag håller på att installera Adobe Photoshop Illustrator CS4 just nu!
Hoppas det fungerar! hoppashoppashoppas! I sånna fall kommer jag inte sova
mycket inatt!
Men i alla fall, nu medans jag väntar tänker jag kolla på The Nightmare Before
Christmas eller Wishes from Entirnity. Mina två, små älsklingar!

Men det där med älviskt namn nudå.
På älviska verkar jag heta Tarí! Och jag gillar det!
Det är nästan som Tarja! Så jag blev happy. Desto närmare Tarja ju bättre !
Life is no fun without a good scared

Jaja, nu skällde jag ut nån äckelfjortis som heter Josefin, för hon är sur på syster.
Hon har ingen anledning! jag bryr mig inte, om jag ska vara ärlig.
Om Jossan inte tycker om jennifer så kan hon väl lämna henne, än att
¨låtsas vara kompis med henne? Hellre inte kompis överhuvudtaget än ha
en falsk kompis som sprider rykten över hela jävla Hedemora.
Jag vet hur det är att ha en falsk kompis - bästa vän i skolan, existerar inte utanför.
Det är förjävligt.
Men nu är det så att dom går inte på samma skola. och det är nog tur!
annars skulle det nog kunna bli ganska jobbigt..



Skolan nu då. Den funkar, har redan hunnit få två läxor. IT SUXXXX!
Men för övrigt är det väl inget fel på skolan. eller, vi har inte fått reda på så
jättemycket om London än. jag har inte sagt det, men klassen ska till
London ! det kommer blir fett roligt! Linda ska inte med, det är faktiskt
lite sorgligt. för hon har hållt på och fixat och trixat, för att vi ska ha det så bra
som möjligt , sen får hon inte följa med! jag tycker synd om henne!


Men, asså. Jag vet inte hur jag ska förklara! Men det känns, om man säger så..
Det är ganska sjukt, för jag har börjat tänka helt annorlunda nu. Jag har bestämmt mig
för att sluta äta godis, jag ska börja rita och börja skriva dikter. Börja se frammåt, försöka
se positivt på det mest! Utom bowlingen då. Den går inte att se positivt på!
det är svårt. Och svårt att kasta det jävla klotet och slå ner tio jävla käglor.
Vad är det som är så svårt med det egentligen? Jag förstår inte..


Nu kollar jag på The Nightmare Before Christmas. Den är jättebra!
för nu ska dom kidnappa tomten. Det är megabra. Jag älskar filmen!
It is only 365 days left to the next Halloween!
Jag älskar  filmen! Jag tanker förlova mig med den och gifta mig med Spiderwick!
Det är kärlek.

Nu kommer det en video från min förlovning.


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0