Dålig uppdatering, som vanligt!

Jag, Jag vet! Jag är fålig på att skriva här, men jag har inget att skriva om! Men nu har jag faktiskt lite!
Eller massa! Jättemycket! Det kommer bli ett jättelångt inlägg, bara så ni vet .

Men, jag har varit sjuk sen i onsdags. Märke redan att det var nåt på gång i tisdags, efter skolan.
För jag frös hela tiden, och höll på att somna i en fåtölj hemma hos farmor och farfar klockan 16.
Det var jättejobbigt. Och klockan 18 hade jag träning också. Och det var tävling! Det gick åt helvete.
En skaplig serie på 163 eller nåt sånt. Det var jobbigt. Men Christer sa att om jag ville skulle jag
kanske få spela om det, för jag hade migrän.
Inte roligt alls! Sen när jag kom hem satt jag helt nerdeppad i soffan men en ullfilt runtomkring mig.
Det var läskigt.

På onsdagen åkte jag hem från skolan vid 10, för jag inte kunde andas och hade världens huvudvärk.
Elin sa att det gick jättebra att jag skulle åka hem. Det lät som hon ville ha hem mig.
När jag kom hem drack jag en kopp te för jag hade överont i halsen. Jag satte på en film i mitt rum
och somnade på en gång. Vaknade ett par gånger därimellan, men gick upp vid 14.30.
när jag kollade mobilen när jag vaknade hade jag fått sju olästa sms. och alla från olika människor i klassen.
Kul kul!

På torsdagen låg jag i sängen typ hela dagen. Orkade inte med annat. Inte mer och berätta om den dagen!
Förutom att jag satt i soffan på kvällen och kollade film. Mamma pratade med mig, men jag hörde henne inte.
Konstigt nog. Jag typ hade svimmat, men höll ögonen öppna. Det var jätteläskigt! Jag fick ingen luft.

fredag, idag. Bättre än dom andra dagarna. Men jag får fortfarande ingen luft ibland. Har dunkade huvudvärk,
men jag lyssnar på musik i alla fall.


Jag har börjat lyssna på Nightwish, mer än vanligt. Men jag älskar dom i alla fall!
Jag förssöker få mamma till att jag ska få tapetsera ena väggen med "Once" omslaget,
men det går inte alls bra!

Jag har beställt min kärlek - Canon Powershot G9! Happy! Den kommer på måndag eller tisdag!
Då blir det fotafotafota!
Jag har "råkat" ta mammas skor också. Jag gillar dom. Hon kommer förmodligen inte få tillbaka dom!



Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0