The age I learn to fly and took a step outside..

Jag suger på att blogga.
Och det vet ni!

Först vaknar man väl som vanligt, sen skola.
Sista lektionen, på Svenskan, satt Jennifer bredvid mig.
Sen helt plötsligt sa jag " Jag vill gråta", sen började tårarna bara
rinna på mig! Och då började Jen också gråta,
och det är klart. Vi skratar väl samtidigt!
Typsiskt oss systrar, right Åsorg? :)
Sen tar jag fram en bild på älskade lilla Engla,
och då börjar jag gråta ännu mer! Jag saknar henne,
så är det bara. Jag kände henne inte så bra, men hallå?
Hon hade gett mig en kram, jag har pratat med henne jättemycket.
Tänk er själva, om någon som hade kramat er har blivit mördad.
Skulle ni må bra då? Svar: förmodligen inte.

Och jag är så jävla rädd för att gå ut nu, för den där

jävla Anders Eklund har våltagit två tjejer,

en tjej på ena sidan gården och en av den andra.

YAAY! Precis vad man vill ha! En idiot som springer runt

ens hus och våldar! Bra.



Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0