Look into the future.

Idag var jag med Rebecca och Matilda!
Det var roligt. Vi skulle egentligen varit ute på fototur,
men vi gick seriöst hela tiden.
Och vi gick på någo läskit ställe brevid en bäck/å.
Jag tog väl lite failade bilder, för pappa tog med sig min Nikon,
så jag avr tvungen att ta min feta lilla canon.

Just nu sitter jag och läser ur Twilight,
tänkte att läsa minst 50 sidor ur den inatt!
Sen ska jag möblera om i mit rum också..
helt själv, utan att säga det till nån!
Misslyckat kommer det bli!
Och skäll kommer jag väl få som vanligt.

Jag hade tänkt spara ihop till en egen Laptop,
eller vad man nu ska kalla det.
En där jag kan ha alla mina bilder på.
Men en sån kostar väl rätt mycket, kommer väl ta typ
minst tre månader.
Jag måste ha en kortläsare då, annars går det åt helvete!

Klicka för att få dem större :)
  


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0