Winter has come for me.

ÄLSKLINGSTARJA SKA SLÄPPA EN NY SKIVA!

Tarja Turunen ska släppa en ny skiva.
Det är helt underbart! Den kommer heta "What Lies Beneath".
Det stod nåt på hennes hemsida att det skulle vara nåt extrasak från "My Winter Storm",
men jag är inte säker. Det står inte när skivan ska komma
 ut, men det märks väl.
För när den väl kommer kommer den vara i min hand!

Sen tänker jag beställa en bok om Nightwish från deras hemsida.
 Den är på engelska. Det suger! fast då kanske man lär dig nåt nytt.
Men allt som handlar om Nightwish är bra. Bara så ni vet!

Jag var nyss och bowlade. Det var jobbigt! Andre var där! Och var "social",
fast han har visst börjat bowla. Det är seriöst hemskt!
Det kommer bli fett jobbigt om han ska börja vara med. Och stackars Towe,
som kommer ha han efter sig hur länge som helst!

Jag kanske ska börja på Jonsbo! :) Men jag kommer seriöst inte våga.
Och ska jag börja där tänker jag gå i Zizzy'z klass. Annars tänker jag inte göra det.
Ska jag börja där ska jag gå I samma klass som nån jag vet vem det är.
Eller, jag har väl ingen lust att gå i samma klass som Alex. Nån tjej!
Fast jag skulle helst vilja börja hos sjuorna, men det kommer bli lite jobbigt!
Jag har ju massa kompisar där, eller i alla fall några.

Och det är skapligt många som tycker att jag ska börja där. Och det verkar mycket roligare..

men jag vet inte. Jag kommer ju sakna typ alla på Olympica!


    


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0