Show me heaven !

Ok, jag är inte på speciellt bra humör just nu,
men jag mår ändå i bra, förkyld och migrän, typ!

Jag har legat fastklistrad framför TV'n hela dagen!
Jag har överhuvudtaget inte orkar gått upp ur sängen,
har haft världens huvudvärk och varit surskallig hela dagen!
Gissa om jobbigt, och gissa om många utskällningar av mamí och papí!
Men det är inte bara det som är jobbigt!

Det känns just nu som jag måste välja en av två personer,
för den ena hatar den andra.
Den ena är sur över att jag är bra kompis med en andra,
och då känns det som jag bara kan vara kompis med en av dem!
Men det kommer absolut inte gå!
Jag är, eller rättare sagt var, bra kompis med båda.

Lärare och liknande som läser dethär:
NEJ! jag försöker/vill inte skada mig själv eller värre.
jag mår bara psykiskt dåligt över allt just nu!
Det kommer såna perioder!
Jag har gråtit på flera lektioner den här veckan,
och nångång måste tårarna ut, right?

Gammal sommarbild :)


Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0