Santos Espiritus.

Idag åkte vi skridskor i skolan.
Det gick seriöst åt helvete.
För jag halvt stukade foten, och kunde inte åka.
Jag suger! I alla fall på att åka skridskor.
Men årets kommentar kom i alla fall idag!
Kanske inte kommentar, men mening!
Towe: DEN DÄR SNYGGA TRÄNAREN ÄR INTE HÄR!
Jag: Gråbo?
Towe: Inte vet jag. förut hade han typ grått hår, nu har han typ mörkt.
Jag: DET ÄR GRÅBO!
Bra Towe, vi är bäst. Och du vet vad jag tycker om han !
SÅ lägg av nu! Hellre andre, fast nej, kanske inte.
Inte Andre. Inte bra alls.

Sen på Bowlingen skrek jag t allt och alla,
fast mest till Patrik. Vi hade typ slagsmål hela tiden.
Och han hade sriöst av min handled! Han ska jämt vara så jävla
elak mot mig. Sen började han springa runt och jaga Emma.
Samtidigt som Tomas fixade mitt skåp, som hade dött.
Det gick inte at öppna. Jävla skitsaker dom har där :)
Sen började jag och sandra typ skratta åt alla.
Det var kostigt!

Jag har börjat lyssna på Sonata Arctica jättemycket!
Men jag gillar det! För dem är bland dom bästa.
Man tröttnar alldrig, precis som Nightwish!

Nightwish + Sonata's sångare !

Avtryck♥

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0