Om jag kunde drömma.

Just nu sitter jag och läser Om jag kunde drömma,
eller i den mer kända titeln: Twilight.
Jag såg filmen igår, jag är fast!
Som vanligt, när jag ser nya filmer.
Jag har sett Twilight tre gånger nu, och fortfarande inte tröttnat!
Haha, ovanligt ellerhur? :)

Jag tror jag har bestämmt mig.
Jag tror det blir Jonsbo!
I sånna fall blir det efter påskolovet!
Men hallå, jag vet inte vilken klass jag kommer hamna i isånna fall.
A eller B?
Snälla, jag vill börja i Jezzy's klass. för där vet jag i alla fall en som går.
Jag vill inte börja i en klass där jag inte vet vilka som går.
Men jag vill gå där i sjuan, men orka gå om! Jag tänker inte plugga ett
extra år när jag håller på att få utbrott i skolan för hjärnan halvt
är överbelastad redan!
Men en sak blev jag förvånad över:
mamma har varken sagt JA eller Nej!
Det är läskigt! jag trodde det skulle bli ett rakt nej,
men så blev det inte.
Jag tror jag kommer nästa vecka nån dag och hälsar på.
Måste kolla klasserna först!

Imorgon ska jag vara med Rebecca och nån Matilda :)
Det ska bli roligt, hoppas jag.
Vi ska fota, vid brunnsjön!
Skulle typ träffa dem vill hedemoras enda trafikljus, klockan 13 elr nå sånt.
Får kolla mobilen sen :)

En Rebecca :D


Avtryck♥
Postat av: Ma®ie

TWILIGHT <3 tom jag är helt fast. Och då är det bra grejer xD

2009-02-28 @ 20:10:04

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0