In my darkest hour..

..får jag reda på att jag ska slagga och gå på bio med sis .
alltid lika roligt att träffa henne, och jag har inte sett henne
på snart en hel vecka! Det är fan hemskt!
Men i alla fall är det såhär det kommer seut:
nångång runt 12 på dagen kommer angelica.
Fast vet inte än om det kommer bli nåt.
Sen skjutsar farmor ner mig till vårdcentaren,
för att mamma ska hämta min Nightwish-
tröja och ta ut pengar till mig.
Sen hoppar man på bussen till skäve, och
där hoppar sis på.
Sen falun!
Sen bio, Valkyria.
Sen her dady!

Låten är underbar <3

Avtryck♥
Postat av: eliiin

svar: Har inte lyssnat mkt alls på Cinema Bizarre men med Tokio Hotel så har jag faktiskt inte lyssnat så mycket på heller, typ bara två tre låtar sådär.

dudå?

2009-02-28 @ 17:16:09
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: eliiin

svar; okii, lyssnar du nått på killerpilze eller panik då? :D

2009-02-28 @ 17:31:16
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0