Somewere in time..

Hej folket!
Snart ska jag sticka ner till farmor och äta, innan jag ska iväg till Ludvika och bowla :)
Förlåt för det förra in lägget, men Jennifer, jag såg inte din blogg före jag fixade om designen själv.
Det är nån omogen unge som inte vågar visa sin egen blogg.
Jag hatar såna, så därför funderar jag på att lösenordsskydda bloggen, men det blir inte heller spec roligt..

Men igår var jag med Towe. Det var roligt!
Först sticker vi ner till hemköp och färgar mitt hår, men det blev ingen skillnad så vi tar cykeln ner och kökper ny färg. Då böev det lyckat! Sen tog vi lite töntiga fjortisbilder! haha!
Sen köper vi snart hårfärg till Towe, och färgar hennes hår!


Avtryck♥
Postat av: Jasmine

sv: Ja verkligen! längtar tills midnight sun kmr ut, twilight från edwards perspektiv :)

2009-04-05 @ 18:30:38
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0