Redhead, snart brunhead!

Snart kommer Towe! Sen ska vi gå ner till Hemköp och köpa hårfärg och godis!
Jag har inte ätit godis på jättelänge, jag tror jag nästan är stolt!
Jag tänker färga om mitt hår bara för det ser förjävligt ut, som gammalrosa.
Efter två tvättar!

Men i alla fall så lyssnar jag jättemycket på Sarah Brightman.
Hennes röst är helt underbar, och jag menar det!
Jag lägger in låten längst ner, när inlägget är klart!

Imorgon är det i alla fall bowlingtävling i Ludvika.
Jag åker med Sandra och Carina, som vanligt :)
Sånt brukar vara extremt roligt, i alla fall
"And she said YAYAYAEEAH". Haha, Paktrik kommer aldrig mer åka med oss :)
Det är roligt, men bäst vare på vägen hem från Gävle!

Sarah Brightman - Time to say goodbye.


Avtryck♥
Postat av: Jasmine

sv: men tackar hörru, nu blev ja glad:D



haha twilight du läser va ?:)

2009-04-04 @ 13:26:30
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Släng hit ditt avtryck♥

Ditt namn♥:
V.I.P ♥!

Mail? Bara jag ser den :)

URL/Bloggadress:

Avtrycket♥:

Trackback
RSS 2.0